loading...
سـایت تـفریـحـی سـرگـرمـی
توجه!!

- تبلیغات متنی و تصویری شما در این مکان -




♂ وَ בــیـــــــב ♂ بازدید : 17 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

 

شمع بزم محفل شاهان شدن شوقی ندارد ... ای خوش آن شمعی كه روشن ميكند ويرانه ای را

 

 

 

دنيای بچه ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم برنده هست ولی در دنيای بزرگتر ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم بازنده است

 

 

 

ماهی به آب گفت : تو نميتونی اشكای منو ببينی , چون من تو آبم... آب جواب داد اما من ميتونم اشكای تو رو احساس كنم چون تو توی قلب منی♥

 

 

 

اگه کسی رو دوست داری،نه براش ستاره باش،نه آفتاب،چون هر دو شون مهمون زود گذرند،پس براش آسمون باش که هميشه بالای سرش باشی

 

شکسپير : اگر تمام شب برای از دست دادن خورشيد گريه کنی لذت ديدن ستاره ها را هم از دست خواهی داد

 

 

 

مي دونی زيباترين خط منحنی دنيا چيه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای يک عاشق نقش می بنده تا در نهايت سکوت فرياد بزنه : دوستت دارم

 


 

در نگاه كسانی كه پرواز را نميفهمند هر چقدر اوج بگيری كوچكتر خواهی شد

 

 

 

 

ميگی گل رو دوست داری ولی ميچينيش... ميگی بارون رو دوست داری ولی با چتر ميری زيرش... ميگی پرنده رو دوست داری ولی تو قفس ميندازيش... چه جوری ميتونم نترسم وقتی ميگی دوستم داری؟؟؟

 

 

 

 

عزيزتر از آنی که بگويم دوستت دارم ، محبوب تر از آنی که بگويم میخواهمت ، نمی گويم مال من باش ، فقط گاهی به يادم باش !

 

 

 

 

بيست و يکی دوستت دارم ! بيست تا واسه بيست بودنت ، يکی واسه تک بودنت !

 

 

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ارزیابی شما از سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 1,740
  • کدهای اختصاصی